неділю, 11 вересня 2011 р.

Крадена дача

Хвалився ЗМІ недавно Хам:
Життя покращив собі сам.
А про людське забув буття!
Росло занедбане дитя,
Без днів народження, а ті роки,
Шапкам з ондатри завдяки,
Забрала зона та тюрма,
Де вчилась табірна шпана,
То була школа, університет
Там знайде Хам авторитет.
Путівка видана донецьким каганатом,
Йому Ахметов стане сватом.
І вже у владного корита
Судимість зникла й була шита
Гнилими білими нитками,
А він пухнастий весь з тузами.
В мішку ти шила не сховаєш:
"Геть Зека!" - від народу маєш.
Як сів на трон, пообіцяв:
Все покажу, і те що вкрав.
Минуло років півтора,
Заждались ЗМІ, уже пора.
І ось назначив злодій дату
І показав, яку вкрав "хату".



Палацам царським там далеко,
А він з "ухмилочкою" Зека:
"Ось мій басейн, а ось пеньки.
З гостей частіше тут "братки".
Я тут хазяїн, я - орел."
(Народ підказує: "Козел!")
По тім пеньочкам скік та скок,
А ось і вулик, де ройок,
Знімає стрес, дає зарядку.
"У мене, бачите - все впорядку.
Всім розкажіть і  передайте
Тут все моє, запам"ятайте!"

Немає коментарів:

Дописати коментар